×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
طرح بهره‌وری برق ساختمان برای نخستین بار اجرا می شود

به گزارش سیمای اقتصادی، محمدتقی زیاری، مدیرکل دفتر راهبری طرح‌های بهره‌وری انرژی در همایش اولین جایزه ملی بهره‌وری انرژی برق که امروز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، گفت: این نشست بهانه‌ای برای برگزاری دوره‌های بعدی و مدیریت بهتر جایزه بهره‌وری است.

وی با بیان اینکه این جایزه برای ارزیابی و محک زدن ارزش‌های سازمان‌ها و دعوت از دوستان جدید برای مشارکت در این ارزیابی‌هاست، افزود: با توجه به ضرورت فعالیت‌های اساسی و اجرای اندازه‌گیری مصرف برق در بخش‌های مختلف، سازمان بهره‌وری برق ساختمان برای اولین بار در کشور طرحی را اجرا خواهد کرد. این طرح با همکاری سازمان مدیریت صنعتی به عنوان مشاور و مجری اجرا خواهد شد و برگزیدگان هر بخش در سال اول تندیس و تقدیرنامه دریافت خواهند کرد.

مدیرکل دفتر راهبری طرح‌های بهره‌وری انرژی با اشاره به اینکه این جلسه با هدف تحقق برنامه‌های جدید وزارت نیرو و با تشکیل شورای سیاست‌گذاری متشکل از ۱۲ بخش مرتبط از جمله بخش خصوصی، وزارت نیرو، سازمان حفاظت محیط زیست و پژوهشگاه‌ها برگزار شد، گفت: جایزه بهره‌وری در ۴ بخش شامل پروژه‌های برتر صرفه‌جویی، شرکت‌های موفق در بخش توزیع، فرآیندهای صنعتی و صنایع انرژی و محصولات دانشگاهی و تولیدکنندگان تجهیزات و لوازم خانگی اهدا خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.