×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
پیشگیری از حوادث، مستلزم همکاری سازمان‌های خدمات‌رسان است

 

به گزارش از روابط عمومی شهرداری منطقه۴؛ علی اصغر کمالی زاده ضمن تبریک هفته وحدت در این جلسه گفت: با توجه به برگزاری مستمر جلسات فصلی و به منظور بررسی و پیگیری مصوبات جلسه فصلی بهار و اقدامات صورت گرفته، در این جلسه برنامه های سال جاری با موضوع بحران از قبیل مشکلات پیش رو و مدیریت بحران‌های احتمالی برگزار می شود.

 

شهردار منطقه ۴ افزود: به طور قطع می توان یادآور شد با همکاری سازمان های خدمات رسان در کنار آموزش همگانی به شهروندان و نهادینه کردن آنها در هنگام بروز حادثه شاهد خسارات کمتری خواهیم بود.

 

در ادامه این جلسه سردار بختیاری فرماندهی قرارگاه نصر ثارالله بر هم افزایی بین بخشی تاکید کرد و گفت: هماهنگی بین سازمان های عضو ستاد مدیریت بحران و تبعیت از سیستم یکپارچه مدیریت بحران از مواردی است که می توان در پیشبرد اهداف ستاد بحران ثاثیر بسرایی داشته باشد.

 

در ادامه این نشست کمیته ساختمان های نا ایمن منطقه ۴ به منظور ساماندهی گودهای پرخطر منطقه و ساختمان های ناایمن و حفظ ایمنی شهروندان و همچنین بررسی ایمن سازی گودهای رها شده برگزار و درخصوص گزارش اقدامات انجام شده پیرامون ایمن سازی گودها و ساختمان های ناایمن گزارشی ارائه شد.

 

گفتنی است؛ این جلسه با حضور اعضای عمومی و تخصصی ستاد مدیریت بحران و کمیته پدافند غیرعامل از جمله معاونت هماهنگی برنامه ریزی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، نماینده معاونت پدافند غیر عامل، معاونین منطقه ۴، مدیر ستاد بحران منطقه، شهرداران نواحی و نمایندگان سازمان آتش نشانی منطقه ۳ عملیات، اورژانس ۱۱۵ تهران، جمعیت هلال احمر شمیرانات، شرکت بهره بردار مترو و ادارت آب، برق، گاز و همچنین نماینده سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار و پیرامون معضلات و مشکلات از سوی سازمان ها جهت انتقال و رفع آنها به ادارات بحث و تبادل نظر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.