×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 52 خبر
نواختن زنگ بازگشایی مدارس منطقه ۱۹ با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در مدرسه حضرت زینب کبری(س)

 

به گزارش  از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در مراسم آیین بازگشایی مدارس مالک شریعتی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: یکی از ارکان شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عدالت ورزی است که در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: به همین منظور رعایت عدالت در فراگیری تعالیم و تربیت برای دانش آموزان در سراسر کشور سرلوحه برنامه های آموزش و پرورش قرار دارد.

 

قربانی مهر پس از گرامیداشت یاد و خاطره شهدا وآغاز هفته دفاع مقدس، شروع ماه مهر را به دانش آموزان و معلمان تبریک گفت و اظهار کرد: در تراز تعلیم و تربیت چهار رکن مدیر با برنامه، معلم اثر بخش، دانش آموز پرسشگر و خلاق و اولیاء دغدغه مند در کنار هم می توانند اثر بخش بوده و نقش آفرینی کنند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ترغیب به ایمان و امید آفرینی، تقویت نوع دوستی، تشویق به دفاع از کیان کشور و علم آموزی با رویکرد مهارت محوری را از برنامه های سال جدید در مدارس برشمرد.

 

سرهنگ غدیری زاده یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که ضمن تبریک ایام دفاع مقدس یاد شهدا بویژه شهدای دانش آموز و معلم را گرامیداشت.

 

براساس این گزارش زنگ بازگشایی مدارس منطقه ۱۹در مدرسه هیات امنایی حضرت زینب کبری(س) با اهتزاز پرچم ایران و پخش سرود ملی تحت عنوان «شکوه جاویدان»، نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، اهدای گل و هدیه به دانش آموزان، تجلیل از خانواده معزز شهید مدافع حرم میر دوستی و… همراه بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.