×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده در ادامه این مطلب گفت:  شهروندان به عنوان سرمایه های جامعه و صاحبان اصلی شهر مطالبات و خواسته هایی داشته که رسیدگی به این امور مهم از اولویت های مدیریت شهری به شمار می رود.

وی افزود: مدیران شهری منطقه ۴ همواره خود را در معرض نظارت مردم دانسته و پیگیری امور شهروندان را گامی ارزنده در راستای برقراری امنیت، رفاه و آسایش ایشان در جامعه می دانند.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: در این راستا و در ادامه طرح ۳۶۰ درجه و رسیدگی به معابر منطقه ۴ در چند ماه گذشته دو معبر شاخص منطقه با اقدامات و عملیات مختلف نونوار شده است.

وی با اشاره به جزییات این طرح گفت: در چند ماه گذشته در دو معبر “فرجام” و “نیروی دریایی” بالغ بر ۱ کیلومتر آسفالت و پیاده روسازی و مناسب سازی افراد معلول و کم توان جسمی انجام و بیش از ۵۰ علائم و المان ترافیکی ترمیم و تعویض شده است.

کمالی زاده ادامه داد: کاشت ۱۵۰ متر نهال و درختچه، انسداد کلونی های موش و سم زدایی، نوسازی ۵۰ مخزن زباله، همسطح سازی زیرمخزنی ها و دریچه های معبرها، رنگ آمیزی کافوهای برق و المان های ترافیکی، استفاده از پوشاننده برای زیباسازی جداره های خیابان های مذکور و … گوشه ای از اقدامات انجام گرفته این عملیات است.

شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: خداوند را شاکریم که بعد از اتمام اقدامات مذکور رضایت مردمی که از طریق مراجعه به سامانه ۱۳۷+ و حضور در ساختمان مرکزی منطقه بوده است، را شاهد بوده ایم و از خداوند به خاطر موهبت خدمتگزاری به همشهریان سپاسگزاریم و متعهد به ادامه این راه هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.