×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 29 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 53 خبر
برگزاری مراسم یادبود دبیرکل فقید حزب الله لبنان در مجتمع پتروشیمی شازند

 

به گزارش از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی شازند، مراسم بزرگداشت و یادبود شهید سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان و شهدای مقاومت با حضور مهندس ساکی معاون تولید و رئیس مجتمع و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه شازند روز یکشنبه هشتم مهرماه ۱۴۰۳ در محل نمازخانه مجتمع پتروشیمی شازند برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام مهدی نژاد ضمن تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله و همراهان وی گفت: در پیام روز گذشته رهبر معظم انقلاب در خصوص شخصیت سیدحسن نصرالله، ۹ مورد ذکر شده بود که از مهمترین آنها می توان به مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت و عالم بافضلیت دینی اشاره کرد.

 

امام جمعه شازند ادامه داد: راه این شهید عزیز و شهدای مقاومت ادامه دارد و به اعتقاد شهید نصرالله، شهادت راه پیروزی ماست و شهادتش آثار و برکات زیادی دارد و نشانه آن همین جوشش و حرکت هایی که در سراسر جهان علیه ظلم و ستم رخ می دهد است.

 

وی با بیان این که رژیم غاصب اسرائیل نوع حکومتش نژاد پرستانه و تروریستی است و هیچ منطقی ندارد و پابند به هیچ چیز نیست اظهار کرد: این اقدام رژیم منحوس نشان از استیصال، ناتوانی و شکست آنهاست و به یاری خدا با برنامه ریزی هایی که انجام که می شود اسرائیل غاصب به سمت نابودی پیش می رود.

 

در پایان این مراسم حاج مبین کاشانی از مداحان مطرح استان مرکزی در وصف رشادت های سردار مقاومت شهید سید حسن نصرالله به مدیحه سرایی پرداخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.