×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 43 خبر
برگزاری همایش فصلی ائمه جماعات منطقه ۱۹ در مسجد امام حسین (ع)

 

 به گزارش از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت بیان کرد: این سید عزیز و همراهانش در راه ارزشمندترین آرمان های الهی و اسلامی توسط رژیم صهیونیستی و آمریکای جهان خوار به شهادت رسیدند اما ما  معتقدیم مکتب و راه مقاومت با شهادت قوت بیشتری می گیرد.

 

شهردار منطقه با اشاره به اولویت خدمت رسانی مدیریت شهری به سه نهاد بسیج، مسجد و مدرسه خاطر نشان کرد: ما در سیاست گذاری ها از هیچ کمک و همکاری برای توسعه و آبادانی این سه نهاد دریغ نخواهیم کرد و همواره در کنار آنها هستیم .

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علیرضا شیرنژاد مشاور شهردار تهران و رئیس مرکز فعالیت های دینی شهادت سید و سالار شهدای مقاومت را تسلیت گفت و افزود: ائمه جماعت باید خود را تجهیز و سپس مسائل را برای مردم تبیین کنند تا مسائل براساس مسجد محوری حل و فصل شود.

 

شیرنژاد خواستار افزایش تعداد مساجد آرمان در محلات شد و تصریح کرد: در قالب طرح آرمان ۵۶ عنوان برنامه ویژه نوجوانان دختر و پسر به منظور تربیت و ترویج زندگی ایرانی و اسلامی همراه با تدارک برنامه های تفریحی، فرهنگی، دینی، مذهبی تدارک دیده شده است.

 

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران ضمن قدردانی از اجرای فعالیت های دینی و مذهبی در مساجد یاد آور شد: توجه به مسجد محوری و اهمیت به مسجد می تواند نقش موثری در ترویج فعالیت های دینی داشته باشد و تعامل با مساجد به منظور برگزاری کارگاه های همسرداری، فرزند پروری و.. افزایش یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.