×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 43 خبر
کلنگ احداث مرکز جامعه پذیری در منطقه ۹ بر زمین زده شد

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، آئین امضای تفاهم نامه همکاری های مشترک بین سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۹ با حضور سید محمد نقیب سرپرست این سازمان، سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ و تنی چند از مدیران و معاونین ارشد شهری در مجتمع فوریت های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی برگزار شد.

 

در جریان این برنامه تفاهم نامه همکاری های مشترک بین سازمان و شهرداری منطقه ۹ توسط سید محمد نقیب و سید محمد رحیم مرتضوی امضا گردید و در راستای این تفاهم نامه، کلنگ ساخت مرکز توانمندسازی و کارآفرینی امید در منطقه ۹ زده شد.

 

با ساخت این مرکز، علاوه بر گسترش فضای مددسرای امید، مرکز جامعه پذیری ویژه اشتغال، توانمند سازی و کارآفرینی معتادین متجاهر بهبود یافته نیز احداث خواهد شد.

 

سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در این مراسم پیرامون راه اندازی مراکز جامعه پذیری در پایتخت گفت: در حال حاضر ۱۰ مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر فعالیت می کنند که ظرف چند روز آینده یازدهمین مرکز یاورشهر ویژه بانوان افتتاح و راه اندازی خواهد شد و ما قصد داریم تا پایان سال به همین تعداد مراکز جامعه پذیری احداث و راه اندازی کنیم و مرکز جامعه پذیری منطقه ۹ یکی از مراکزی است که در این راستا احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.