×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 1 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 51 خبر
نشست  همکاری نمایندگان UN-Habitat برنامه سازمان ملل متحد با مدیریت شهری منطقه ۱۲

نشست  همکاری نمایندگان UN-Habitat برنامه سازمان ملل متحد با مدیریت شهری منطقه ۱۲*

 

در راستای اجرای اهداف برنامه  اسکان بشر (UN-Habitat) برای برنامه‌ریزی دستیابی به  توسعه پایدار  در شهرها، رونق شهری و زیست پذیری بهتر در سکونت گاه انسانی؛ نشست مشترک نمایندگان این برنامه با مدیران ادارات املاک، روابط عمومی و بافت تاریخی و گردشگری شهرداری منطقه ۱۲ در دفتر روابط عمومی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، از حدود ۵ سال پیش اعضای برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد با همکاری وزارت راه و شهرسازی ایران  سندی تحت عنوان سیاست های ملی شهری با سیاست های ۱۳ گانه تدوین کردند.

 

هماهنگی بین لایه های حکمرانی در شهرها، توجه به تغییرات اقلیمی در شهرها و توجه به بافت های آسیب پذیر از جمله سیاست های ۱۳ گانه این سند بود.

 

در این راستا پیرو تهیه آن در دولت ایران،توجه به شرایط مردم در بافت های آسيب پذیر و ارتقای کیفیت زندگی این مردم با همکاری شرکت باز آفرینی  وزارت  راه و شهرسازی  در دستور کار   برنامهUN-Habitat قرار گرفت.

 

در این نشست پیرو تصمیم گیری های انجام شده و بازدید های مشترک با تسهیل گران این حوزه ، محله سیروس منطقه ۱۲ به عنوان پایلوت برای اجرای یک پابلیک اسپیس آموزشی، ورزشی یا فضای سبز در نظر گرفته شد که با همکاری مدیریت شهری منطقه ۱۲ مقررشد طی برنامه ریزی مدون وارزیابی های دقیق تر ملک در تصرف شهرداری در این محله برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.