×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 1 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 51 خبر
مشاوره حقوقی رایگان به مسافران/ توسعه خدمات حقوقی در ایستگاه‌های مترو تهران

 

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، با همکاری کانون مرکزی سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ و با تلاش معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، آیین تقدیر از وکلا و حقوقدانان فعال در ایستگاه‌های مشاوره حقوقی و قضایی در ساختمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی این شرکت برگزار شد.

 

سردار توکلی جانشین و‌ معاون‌هماهنگ کننده سپاه در این مراسم، در کنار بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس گفت: امروز سالروز شکست حصر آبادان است؛ حماسه‌ای بزرگ که با مقاومت مردم آبادان شکل گرفت.

 

در بخش دیگر این مراسم، بهرامی‌پور، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کشور، تأکید کرد: «توسعه و پیشرفت بدون عدالت ممکن نیست. برخی از فقر حقوقی رنج می‌برند و ما با کمک حقوقدانان جهادگر در تلاشیم تا به مردم یاری رسانیم. همچنین، با توجه به چالش‌های عظیم پیش روی دستگاه قضایی، سعی داریم بخشی از بار مسئولیت این دستگاه را کاهش دهیم.»

 

مصطفی موسی پسندی سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این مراسم اظهار داشت: «این شرکت تاکنون ۷ دوره و ۲۲ میز خدمت مشاوره حقوقی در ایستگاه‌های مترو برگزار کرده و از ۳۵۰ وکیل در این طرح بهره گرفته است. این وکلا به صورت رایگان به مسافران مشاوره می‌دهند. مترو در این برنامه بیشتر نقش تصمیم‌گیر داشته و قصد دارد تا این خدمات ادامه یابد، چرا که تأثیرگذار بوده است. همچنین، لازم است از زحمات آقای نقیب، معاون پیشین این شرکت بابت تلاش هایش برای این طرح، قدردانی کنیم.»

 

در پایان، از وکلای حاضر در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.