×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وزارت صمت به سیاست‌گذاری باز می‌گردد

 

🔹به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، مراسم تودیع و معارفه معاونت معادن و صنایع معدنی وزارت صمت و رئیس هیات عامل ایدرو، عصر امروز سه‌شنبه ۱۷ مهرماه، با حضور «سیدمحمد اتابک» وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران وزارت‌خانه و نمایندگان تشکل‌های صنعتی و معدنی برگزار شد.

 

 

🔹اتابک در این مراسم، عملیات وعده صادق ۲ و نماز جمعه نصر آن را موجب افزایش سرمایه اجتماعی و همگرایی در جامعه توصیف و اظهار کرد: با وجود شرایط سخت کشور، اما روحیه عمومی جامعه در سطح بالایی قراردارد و این مسئله تاب و توان کشور را افزایش داده است.

 

 

🔹وزیر صمت، نگاه به سازمان‌های توسعه‌ای را به منزله دستگاهی برای خلق و افزایش ثروت کشور برشمرد و ادامه داد: نباید برای سازمان‌های توسعه‌ای سازمان‌های موازی ایجاد شوند، زیرا ایجاد چنین نهادهای موازی، موجب ناکارآمدی سازمان‌های توسعه‌ای می‌شود.

 

 

🔹وی با بیان اینکه شرایط امروز کشور استفاده از مزیت‌های موجود برای عملیاتی کردن برنامه هفتم توسعه است، تاکید کرد: ما در وزارت‌خانه سیاست‌گذار هستیم و سازمان‌های توسعه‌ای چون ایدرو متولی پیشبرد پروژه‌ها خواهند بود.

 

 

🔹اتابک همچنین با سپاس از زحمات «بابک احمدی»، از «فرشاد مقیمی» رئیس جدید ایدرو خواست در موضوع هوش مصنوعی و نوسازی صنایع با تمرکز بیشتری عمل کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.