×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رفع آبگرفتگی از ۱۵نقطه حساس در ورودی شهر تهران

به گزارش” سیمای اقتصادی” ، رضا مددی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۹ با اعلام این خبر گفت: با شروع بارش ها در شهر تهران، اکیپ های اجرایی خدمات شهری متشکل از مسئولین و کارگران با استفاده از تجهیزات نسبت به تسهیل در تردد شهروندان در مبادیی نظیر میدان آزادی، بزرگراه فتح و محور زرند در غرب پایتخت اقدام کردند.

وی با اشاره به حساسیت میدان آزادی در زمان بارش های شهر تهران افزود: در حال حاضر تردد از میدان آزادی با توجه به حجم بارش عادی می باشد که با استقرار عوامل خدمات شهری و حضور آتش نشانی با استفاده از تجهیزاتی نظیر موتور پمپ و کف کش نسبت به آبگرفتگی از این مبداء اصلی پایتخت جلوگیری شده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۹ به تجهیزات و نیروی انسانی مرتبط به منظور مقابله با بارش ها اشاره کرد و بیان داشت: تعداد ۲۰۰۰ گونی شن، ۵ دستگاه باب کت، ۲دستگاه لودر، ۶دستگاه کامیون، جرثقیل و بالابر و بیش از ۱۰۰نفر نیروی کارگری در محدوده محدوده منطقه۹ فعالیت دارند که تاکنون به لحاظ آبگرفتگی مشکلی در پهنه غربی پایتخت نداشته ایم.

مددی در ادامه تاکید کرد: ۱۵ نقطه حساس منطقه۹ از جمله؛ کانال های معراج، نهر فیروزآباد، کانال آزادی و زرند بصورت ساعتی توسط عوامل خدمات شهری کنترل می شود تا شاهد وقوع سیلاب و طغیان نباشیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.