×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم رسیدگی به مطالبات شهروندان از وظایف اصلی مدیران شهری است / دیدار مستقیم با شهروندان تسریع در روند کار را به دنبال خواهد داشت

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” ضمن خیرمقدم  به معاون محترم شهرسازی و معماری شهرداری تهران و پاسخگو بودن ایشان به شهروندان از نزدیک گفت: برگزاری ملاقات های مردمی چهره به چهره با مدیران موجب کاهش فاصله بین مسئولین و مردم می‌شود و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان به صورت مستقیم موجب تسریع در روند اجرای کار بوده که این مهم در این منطقه همواره لحاظ شده است.

 

وی گفت:  پاسخگویی به مطالبات مردمی وظیفه حتمی و مهمی است که بر دوش یکایک ما نهاده شده و مدیران می بایست در راستای تامین منافع شهروندان و مطالبه گری مردم گام بردارند.

 

شهردار منطقه ۴ افزود: حل مشکلات مردم به دور از وقت گذرانی ها در کوتاهترین زمان نباید تنها در حد سخن باقی بماند بلکه در مرحله عمل مشاهده شده و مشکلات به واقع حل گردد.

 

وی رسیدگی به مطالبات شهروندان محلات کم برخوردار را در اولویت منطقه برشمرد و گفت: رفع مشکلات عمرانی، ترافیکی و فرهنگی با همکاری حوزه‌های مربوطه اجرایی خواهد شد و کاستی‌ها و کمبودهای موجود در محله‌های کم برخوردار با اجرای پروژه‌های مناسب و متعدد جبران خواهد شد.

 

در این جلسه حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: منطقه ۴ به عنوان پهناورترین منطقه شهر و وجود اقشار مختلف مردمی در آن به طور قطع با چالش ها و مشکلات بیشتری نیز روبه روست و رسیدگی به مطالبات مردمی در این منطقه همت بالاتری را می طلبد.

 

وی گفت: پاسخگویی رو در رو با شهروندان و گوش شنوای مشکلات آنها بودن راهی برای تعامل دوسویه بین مدیریت شهری و شهروندان و دلگرمی و اعتماد بیشتر مردم است .

 

گفتنی است  این جلسه در راستای اجرای پویش قرار خدمت در منطقه ۴ پایتخت و به منظور بررسی و پاسخگویی به مسائل حوزه شهرسازی و معماری شهروندان برگزار و به مطالبات و خواسته های ۴۰ نفر از همشهریان رسیدگی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.