×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرآیند اجرای طرح ۳۶۰ درجه در نواحی ۹ گانه منطقه چهار تهران/ گام های کوچک اقدامات بزرگ را رقم می زند

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” ضمن تاکید بر استمرار و فرآیند برنامه ریزی شده طرح ۳۶۰ درجه گفت:  ارزیابی عملکرد ۳۶۰ درجه، ساز و کاری برای دریافت بازخورد درباره موضوع نگهداشت شهر از زوایای مختلف است. این نوع ارزیابی جدید نیست و در دوره های مختلف استفاده و نتایج مطلوبی را موجب شده است.

وی افزود: ارزیابی ۳۶۰ درجه نگهداشت شهر بررسی جزء به جزء معضلات و مشکلات شهر از نقطه‌نظرهای مختلف است. از این‌رو داده‌های معتبر و همه‌جانبه برای شناسایی نقاط قوت و ضعف هر یک از موضوعات جمع آوری و به آن پرداخته می شود.

کمالی زاده گفت: این روزها مبحث اجرای طرح ۳۶۰ درجه در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران سر و صدایی به پا کرده و خوشبختانه در همین مدت کم نتایج مطلوبی را نیز سبب شده و رضایت خاطر همشهریان گرامی را فراهم نموده است.

شهردار طهران کوچک خاطرنشان کرد: طرح ۳۶۰ درجه براساس نیازها و درخواست‌های شهروندان پیگیری می شود و با رصد و بررسی مداوم و برنامه ریزی شده این خواسته ها و مطالبات بیشتر از گذشته رسیدگی خواهد شد.

کمالی زاده خطاب به شهرداران نواحی ۹گانه طهران کوچک گفت: در این طرح هریک از افراد خدمات رسان وظایف خاص خود را دارند و شهرداران نواحی نیز به طور ویژه  در این طرح تلاش می کنند.

وی افزود: شهرداران نواحی ۹گانه می بایست ۳۶۰ درجه ناحیه خود را رصد کرده و تمام ابعاد و ایرادات را شناسایی کنند. چه بسا این موارد خیلی کوچک و به ظاهر بی اهمیت بوده اما انجام ذره ذره آنها قطره قطره یک دریا خدمات رسانی را شامل خواهد شد.

کمالی زاده گفت: این موارد ممکن است از بهسازی تابلوهای معابر، رنگ آمیزی المان های شهری، تجهیز المان های ترافیکی، نورپردازی های معابر، رسیدگی به فضاهای سبز شهری، امحاء جانوران موذی، خط کشی ها و اصلاحات هندسی و …. و هرآنچه که مطالبه شهروندان است، باشد که رسیدگی به آنها جزو اساسی ترین وظایف مدیریت شهری است.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به گوشه کوچکی از اقدامات این طرح گفت: به طور مثال در ماه گذشته در فرآیند اجرای طرح مذکور به بهسازی و تعویض ۷۵ تابلوی میادین ، ۵۰ المان ورودی بوستان ها، نصب المان ورودی منطقه ۴ در ورودی های اصلی منطقه، تعویض ۳۸۵ مترمربع کفپوش بازی کودکان فقط در یکی از نواحی این منطقه به طور مثال(ناحیه۴ )؛ واکاری و کاشت عرصه های جنگلکاری، بهسازی ایستگاه های اتوبوس و حمل و نقل عمومی، کاشت درخت و درختچه، پاکسازی نخاله ها از سطح منطقه، علف زنی و خشکه زنی، رنگ آمیزی تابلوها و چراغ های ترافیکی، مرمت پیاده روسازی، نصب مجموعه های تندرستی _ آبخوری و نیمکت ویژه معلولین در بوستانها و …. می توان اشاره کرد.

وی افزود: با اجرای این طرح و ارتقاء سطح نگهداشت شهر، شهروندان نیز تجربه بهتری از خدمات شبانه‌روزی ارائه‌ شده توسط واحدهای مختلف خدمت‌رسان در شهرداری خواهند داشت و این امر حس اعتماد و رضایت را بین مردم افزایش داده و تعامل دو سویه مدیریت و شهروندان را به وجود می آورد که یکی از عوامل مهم موفقیت مجموعه خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.