×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
احصاء نظام مسائل محیط زیستی شهر تهران به منظور قرارگيرى در اولويت فعالیتهای شهری

 

🔸 قطعا با رويكرد علمی و تخصصی می توان از دو معضل فانتزی گری و سیاست زدگی که امروزه گریبان گیر محیط زیست کشور و البته شهر تهران شده است، جلوگیری کرد و سطحی انگاری در این حوزه را به حداقل رساند.

 

🔸اساسا محیط زیست بدون مشارکت اجتماعی قدم از قدم برنمی‌دارد ،همه جامعه ایرانی مخاطب محیط زیستی ما هستند و ایجاد دغدغه و حساسیت صحیح محیط زیستی باید توسط مدیران مناطق در بین شهروندان انجام پذیرد ، لذا نظام مسائل محیط زیستی کشور را باید به گونه ای احصاء کنیم که در اذهان مسئولین و البته مردم در اولويت فعالیتهای شهری پیش رو قرار گیرد.

 

🔸 یکی از ارکان توسعه پایدار مشارکت‌های اجتماعی است و هرگونه توسعه پایدار باید به گونه ای رقم خورد که تعادل و توازن منطقه بهم نخورد .

🔸 در حوزه محیط زیست و فعالیتهای شهری هم باید مسأله پیشرفت انقلاب اسلامی را در اولویت فعالیتهای خود قرار دهیم و طبق فرمایشات رهبری و شعار سال، همه ما باید به عنوان مسئول در جمهوری اسلامی با دغدغه پیشرفت انقلاب اسلامی به مسائل و رویکردهای محیط زیستی بپردازیم و اگر در این روند خللی ایجاد شود قطعا ما در انجام رسالت خود کوتاهی کرده ایم.

 

🔸پرهیز از کارهای نمایشی موجب تسریع در روند کاری خواهد شد و تمرکز بر روی نکات مثبت و نقاط قوت  فعالیتها و تجارب گذشتگان ،سبب بازدهی بیشتر خواهد بود.

 

گفتنی است در پایان این جلسه  از سوى مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار ، از آقای « محمد علی محمدی» مدیر محیط زیست منطقه ٢٠ ، كه در آستانه بازنشستگی قرار دارد ، تقدیر به عمل آمد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.