×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 1 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هنر تصویر، تلویزیون و سینما؛ موثرترین ابزار برای معرفی چهره واقعی ایران به دنیا

 

 

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این تفاهم‌نامه روز چهارشنبه نهم آبان ۱۴۰۳ در آئینی که با حضور جمعی از مدیران طرفین در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد، از سوی محمدحسین صوفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و امیررضا هادی مدیر مسئول رسانه ایرانگرد، به امضا رسید.

 

محمدحسین صوفی در این مراسم با اشاره به ترویج نگاه توأم با خوف و ترس علیه ایران از سوی رسانه‌های غربی در میان ملت‌های جهان، اظهار داشت: در این شرایط، همگان وظیفه و تکلیف دارند در جهت زدودن این تفکر غلط از اذهان عمومی تلاش و ایران دوستی را جایگزین ایران هراسی کنند.

 

 

او افزود: هر فرد با هر امکانی که در اختیار دارد باید در راستای معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و امکانات گردشگری، سابقه تاریخی و تمدنی و همچنین شناساندن آثار فرهنگی، تاریخی و باستانی کشورمان اقدام کند، تا جایگاه واقعی ایران در دنیا مشخص شود.

 

 

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بیان اینکه بسیاری از ایرانیان نیز هنوز با برخی جاذبه‌ها، مناطق و اقوام داخل کشور آشنایی کافی را ندارند، تأکید کرد: برای معرفی جاذبه‌ها و قابلیت‌های مختلف کشورمان به ابزارهایی نیاز داریم و در این زمینه چه ابزاری می‌تواند از هنر آنهم هنر تصویر، تلویزیون و سینما موثرتر و کاملتر باشد؟.

 

 

او در پایان، اظهار امیدواری کرد که با امضای تفاهم‌نامه میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و رسانه ایرانگرد بتوان ایران را به ایرانیان و جهانیان بهتر و بیشتر معرفی کرد و این همکاری آغازی بر تعامل و همکاری‌های مشترک آینده باشد.

 

 

موضوع اصلی این تفاهم‌نامه مطالعه، طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای رالی و چالش خودرویی ویژه کمپر و کاروان‌ها، خودروهای دودیفرانسیل و موتورسیکلت‌ها در سطح کشور با محوریت مسیرهای گردشگری و جاذبه‌های تاریخی ایران بر اساس منطقه‌بندی سازمان جهانی گردشگری، تهیه و تولید مستند رویداد محور و برنامه‌های تصویر و رسانه‌ای با عنوان “ایرانگرد”، است.

 

 

توسعه گردشگری و فعالیت‌های اتومبیلرانی در مناطق مختلف ایران، معرفی ظرفیت‌های اقامتی و بومگردی، معرفی جاده‌ها و مسیرهای منحصر به فرد کشور، معرفی بازارهای محلی و صنایع دستی هر منطقه، توسعه کسب و کارهای محلی، نمایش شایسته گردشگری و جاذبه‌های ایرن، فرهنگ سازی در حوزه آداب صحیح گردشگری و ترویج فرهنگ رانندگی ایمندر سفر و جاده از مهمترین اهداف امضای تفاهم نامه فوق است که دو طرف برای دستیابی به آن تلاش خواهند کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.