- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 02 نوامبر 2024
- کد خبر 86843
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش از روابط عمومی بیمه سینا؛ علی صلاحی نژاد در نشست شبکه فروش استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع نمایندگان گفت: از ابتدای فعالیتم در بیمه سینا، اهداف کلی را مطابق با برنامه عملیاتی مشخص و بر اساس آن حرکت کردیم.
مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به برنامه گسترده برای بازتعریف فعالیت شعب و نمایندگان گفت: این برنامه با هدف ارتقاء نظارت، تقویت جایگاه نماینده و بهبود تجربه مشتری انجام میشود و طی آن، شعب تبدیل به سرپرستی شده و نمایندگان نقش خود را به عنوان شعبه ایفا میکنند.
وی ادامه داد: نماینده در مدل جدید، از صدور تا خسارت در کنار مشتری خواهد بود و شعبه بر این فرایند نظارت میکند.
صلاحی نژاد با اشاره به اینکه در این دوره نمایندگان باید تلاش کنند علاوه بر دانشافزایی و کسب مهارت، خود را با شرایط جدید وفق دهند، خطاب به نمایندگان گفت: آموزش تئوری و مهارتی را جدی بگیرید و ما طبق نیازسنجی و نظر شما، دورههای آموزشی را پی میگیریم.
وی با بیان اینکه برنامه ما تمایز بیمه سینا در خدمت رسانی به مشتریان خواهد بود، افزود: مشتری مداری و ارایه مطلوب خدمت به بیمهگزاران باید در اولویت قرار بگیرد.
در این نشست مدیران شعب مشهد، بجنورد، بیرجند، شیروان، اسفراین و تخصصی عمر مشهد گزارش های عملکرد شعب را بیان کردند و در بخش پایانی هر یک از نمایندگان به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.
مدیرعامل بیمه سینا در ادامه حضور در مشهد، نشست مشترکی با مدیران شرکتهای بنیادی استانهای خراسان (رضــــــــــوی،شمالی و جنوبی) برگزار کرد.
صلاحینژاد در این نشست با تأکید بر اهمیت خدمترسانی به خانواده بنیاد مستضعفان بیان کرد: هدف ما ارائه خدمات شایسته رضایتبخش به بیمهگزاران است و با برنامهریزیهای جدیدی که انجام شده، سطح و کیفیت خدمات بیمهای بهبود خواهد یافت چرا که برنامه ما بر تعامل کامل با تمامی شرکتها و هلدینگهای بنیاد مستضعفان متمرکز خواهد بود.
صلاحی نژاد در خصوص فعالیت شعب و نمایندگان بیمه سینا در خراسان نیز گفت: برنامه ما ایجاد یک سرپرستی در هر استان هست و با عنایت به آموزشها و اختیاراتی که در اختیار نمایندگان قرار دادیم برنامه داریم هر نماینده نقش فعالتری داشته و همانند یک شعبه به بیمهگزاران خدمات ارائه دهد.
مدیرعامل بیمه سینا همچنین سرمایه بزرگ این شرکت را نیروی انسانی و تفکر کارکنان دانست و افزود: “با تلاش همکاران، خدمات جدیدی از طریق اپلیکیشن «با سینا» به مشتریان ارائه شده که موجب افزایش رضایت آنان شده است.”
گفتنی است، در این دیدار، صنعتی عضو هیات مدیره، امیری زاده سرپرست معاونت فروش و بازاریابی بیمه سینا و روسای شعب مشهد، صلاحی نژاد را همراهی کردند./
https://simayeeghtesadi.ir/?p=86843