×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
رزمایش پدافند زیستی  و بیولوژیک از  میدان صادقیه تا بزرگراه یادگارامام (ره)برگزارشد

به گزارش “سیمای اقتصادی” این رزمایش با حضور سردار یزدی ، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)تهران،رسول کشت پور شهردارمنطقه ۲،فریدون حیدری شهردار منطقه۵ و نوذرپور شهردار منطقه ۲۲، سرکلانتری دوم تهران و جمعی از بسیجیان و مسولین شهری با هدف ضدعفونی معابر در پیشگیری از شیوع کرونا حدفاصل فلکه دوم صادقیه تا  ستارخان تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) برگزار شد.

رسول کشت پور، شهردار منطقه ۲ در حاشیه عملیات اجرایی این رزمایش گفت:این رزمایش در راستای اقدامات پیشگیرانه ورفع آلودگی محیطی هدفمند و موثر در مقابله با ویروس کرونا  و تامین سلامت جامعه شهری و شهروندان اجرا شد.

 وی  با اشاره به ضرورت هم افزایی و بهره مندی از کلیه ظرفیت ها در مقابله با ویروس کرونا ،افزود: با توجه به وسعت منطقه و همچنین وجود مراکز درمانی و اداری در منطقه که افزایش تردد شهروندان را موجب شده است و با برگزاری  این رزمایش با مشارکت سپاه محمد رسول الله (ص) و سایر ارگان ها، عملیات ضدعفونی معابر به صورت گسترده تر و منسجم تر انجام شد .

براساس این گزارش، نیروهای بسیجی با حضور در این رزمایش رزمایش با نام «یا صاحب الزمان (عج)» اقدام به ضدعفونی و رفع آلودگی این محدوده کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.