×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت کارکنان و شهروندان ادامه دارد

به گزارش “سیمای اقتصادی”  فاطمه جوادی فرد با اعلام این خبر گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در واپسین ماههای سال۹۸ تاکنون مجموعه شهری منطقه۹ اقدام به اجرای موارد پیشگیرانه برای مقابله با این بیماری مهلک برای حفظ سلامت کارکنان و شهروندان کرده است.

او افزود: در گام نخست از مجموعه اقدامات انجام شده نسبت به شناسایی افراد مبتلا و در معرض خطر ابتلا به کرونا با استفاده تست های غربالگری در مرحله اول از تمامی کارکنان انجام شد و در مرحله دوم غربالگری تست pcr و معرفی افراد مبتلا به مراکز درمانی معتبر انجام شد.

معاون توسعه منابع انسانی منطقه۹ به دیگر اقدامات پیشگیرانه کرونایی اشاره کرد و گفت: ضدعفونی مستمر و روزانه ساختمان های ستادی منطقه و نواحی انجام شده و نیز به صورت ویژه با استفاده از سیستم پیشرفته فوگر(مه پاش) با همکاری ستاد مدیریت بحران منطقه و ایستگاه های آتش نشانی نشانی۸ و ۳۳ در نظر گرفته شده است.

جوادی فرد عنوان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی که به همت اداره آموزش منطقه۹ به صورت مجازی و در قالب پادکست های آموزشی با محتوای مباحث آموزشی مرتبط با کرونا در سایت شنوتو برای عموم در دسترس می باشد.

معاون توسعه منابع انسانی منطقه۹ تاکید کرد: با وجود ابلاغ بخشنامه های مبنی بر ارائه شیفت بندی و دورکاری کارکنان که برای حفظ سلامتشان انجام شده، شاهد تحقق ۹۷درصدی درآمد در چهار ماهه اول سال۹۹ توسط پرسنل معاونت شهرسازی و اداره درآمد در راستای خدمت رسانی به شهروندان همانند قبل از دوران کرونا بوده ایم که این جای تشکر دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.