×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش “سیمای اقتصادی” ، همزمان با فرارسيدن سالروز تسخير لانه جاسوسي امريكا و روز دانش آموز معاونت امور فرهنگي اجتماعي شرکت بهره برداری متروي تهران نمايشگاه عكسي باعنوان”استكبارستيزي” اكران كرد. هدف از اكران اين نمايشگاه آشنايي با ماهيت انقلاب اسلامي و تقويت روحيه استكبارستيزي است.
در محتواي اين نمايشگاه از سخنان ضد آمريكايي چهره هاي مشهور سياسي و فرهنگي خارجي بر ضد سياست هاي استكباري دولت آمريكا استفاده شده است.

اين برنامه كه با همكاري و مشاركت موسسه فرهنگي بنياد روايت فتح اجرا شده به مدت ۸ روز در ايستگاه تجريش اكران مي‌شود. به همين مناسبت نمايشگاه پوستر “آمريكا در كلام رهبري” با موضوع گزيده‌اي از بيانات مقام معظم رهبري (مدظله العالی) درباره دسيسه هاي استكبار جهاني در دو ايستگاه تئاترشهر و شادمان و نيز نمايشگاه كاريكاتور “حقوق بشر امريكايي” با موضوع جنايات بشري دولت آمريكا به زبان طنز در ايستگاه ميدان انقلاب اسلامي در معرض نگاه مسافران مترو قرار دارد.

همچنين به مناسبت روز دانش آموز و همزمان با سالروز تسخير لانه جاسوسي برنامه فرهنگي و هنري با عنوان “استكبارستيزي” با همكاري و مشاركت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس اجرا شد.در اين برنامه همزمان با راهپيمايي روز مبارزه با استكبار جهاني، گروه هنرمندان مردان نقره‌اي در ايستگاه متروي طالقاني با اجراي مفهومي و حركت بين مسافران و با استفاده از پلاكاردهايي حاوي پيام‌هاي ارزشي و انقلابي و با هدف ترويج فرهنگ استكبارستيزي و مبارزه با ظلم پيام خود را به مسافران رساندند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.