×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش “سیمای اقتصادی” در این جلسه مهرداد قریب، معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی، در زمینه دلایل و ضرورت برگزاری این نشست گفت : با توجه به مکانیزاسیون امور مرتبط با حوزه بیمه ای، ارتقاء کیفی سیستم‌های نرم افزاری موجود و یا تهیه برنامه‌های جدید و نصب و اجرای به موقع و بدون تاخیر آنها می‌تواند در رضایتمندی حداکثری مخاطبان و تسریع در رسیدگیها موثر باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین در این زمینه نهایت اهتمام را داشته باشد.
در ادامه این جلسه دکتر محمدمهدی سپهری، مدیر عامل شرکت خدمات ماشینی تأمین، ضمن استقبال از این نشست صمیمی، در خصوص سیاست‌های جدید شرکت و چگونگی پاسخگویی به نیازها و درخواست‌های ستادی و همچنین بطور خاص در مورد اولویت‌های مطرح شده در جلسه توضیحاتی ارایه داد.
یکی از مهمترین مباحث مطروح شده در این جلسه رفع مشکل قطعی سیستم‌های متمرکز و پایداری آنها بود که مشکل مذکور ضمن اخلال در جریان ارائه خدمت می‌تواند موجبات نارضایتی بیمه شدگان و همکاران سازمانی را درپی داشته باشد.

در ادامه مقرر شد شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین به بررسی موضوعات اعلام شده و ارایه برنامه زمانبندی برای اجرا یا رفع مشکلات موصوف در اسرع وقت اقدام کند. همچنین به منظور تسریع در امور و انجام درخواست‌ها و بطور خاص عملیاتی شدن اولویت‌های مطرح شده در جلسه امروز، کمیته‌های تعاملی بین شرکت و ادارات کل تابعه معاونت بیمه‌ای تشکیل خواهد شد.

نشست مهرداد قریب با مدیران کل حوزه معاونت بیمه‌ای
مهرداد قریب در جلسه‌ای با مدیران کل حوزه معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: نظارت هدفمند و کیفی یکی از الزامات و حتی مهمترین عامل تثبیت اقدامات صحیح تاثیر گذار بوده که اگر بطور صحیح اجرا شود یقینا موجب ارتقاء کیفی خدمات به خدمت گیرندگان و مانع از وقوع انحرافات احتمالی می شود.

وی افزود: انتظار معاونت بیمه ای از مدیران کل حوزه های ذیربط این است که با احصاء شاخصهای مهم و اثرگذار نسبت به ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی از طریق نظارت مثمر ثمر اقدام نمایند تا ضمن ایجاد رضایتمندی در میان ذینفعان اجتماعی از تضییع حقوق احتمالی آنان و سازمان جلوگیری شود.
وی همچنین بر لزوم پاسخگویی سریع به مکاتبات و درخواستهای ذینفعان تأکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.