×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
افزایش سرانه‌های خدماتی منطقه۹ در آینده‌ای نزدیک

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه، با توجه به اهمیت فضای کالبدی سطح منطقه گفت: در جهت تعیین وضعیت اراضی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) قرارگرفته بود،کارگروه مشترک شهرداری منطقه۹، سازمان زیباسازی شهر تهران و سازمان املاک و مستغلات با مسئولین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران جلسات متعددی را برگزار کردند.

▫️وی گفت: نتیجه این جلسات، انجام توافق جهت تعیین تکلیف اراضی باقیمانده متعلق به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران طی هفته گذشته بوده است. با نهایی شدن توافقات اخیر و انجام اقدامات لازم طرح تدوین شده جهت تصویب به شورای عالی شهرسازی و معماری ارسال خواهد شد.

▫️شهردار منطقه۹ تاکید کرد: پروژه مذکور از این حیث دارای اهمیت است که با توجه به کمبود زمین در سطح منطقه و انجام این توافقات بخش اعظمی از زمین‌های در اختیار نهادهای نظامی آزادسازی شده و جهت ایجاد سرانه‌های خدماتی از جمله فضای سبز سطح منطقه، کلانتری، ایستگاه‌های آتش نشانی و سایر سرانه های خدماتی حسب نیاز و اولویت اقدام خواهد شد.

▫️این مدیر ارشد شهری در منطقه ضمن اظهار امیدواری در پایان گفت: در آینده نه چندان دور شهروندان منطقه شاهد تحولات محسوس در چهره محدوده شهرداری منطقه۹ و توسعه های کالبدی منطقه به جهت افزایش سرانه‌های خدماتی می‌باشند که این اتفاقات همگی به برکت تدابیر شهردار تهران و تلاش و همت این دوره مدیریت شهری جهت احداث پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) می‌باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •