- نویسنده : سیمای اقتصادی
- 10 مارس 2024
- کد خبر 64981
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، حمیدرضا صارمی با بیان مطلب فوق گفت: نحوه محاسبه عوارض صدور پروانه و گواهی های ساختمانی هرساله بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر تهران تعیین و برای اجرا ابلاغ می شود.
وی ادامه داد: اکنون با توجه به ابلاغ مصوبه “عوارض ساختماني، ارزش افزوده ناشي از اجراي طرحهاي توسعه شهري و بهاي خدمات حوزه شهرسازي شهرداري تهران و ارزش معاملاتي موضوع تبصره ۱۱ ماده صد قانون شهرداري” سال ۱۴۰۳ که از فرودین ماه سال جدید ملاک عمل جهت محاسبه عوارض ساختمانی خواهد بود؛ ضرورت دارد، شهروندانی که دارای فرم اعلام عوارض ساختمانی معتبر سال ۱۴۰۲ هستند، تا پایان امسال نسبت به پرداخت عوارض تعیین شده مطابق فرم اعلام عوارض اقدام کنند.
صارمی افزود: در صورتی که مودیان محترم موفق به پرداخت عوارض تعیین شده تا پایان امسال نشوند، عوارض آن ها در سال جدید، مطابق مصوبه “عوارض ساختماني، ارزش افزوده ناشي از اجراي طرحهاي توسعه شهري و بهاي خدمات حوزه شهرسازي شهرداري تهران و ارزش معاملاتي موضوع تبصره ۱۱ ماده صد قانون شهرداري ۱۴۰۳” محاسبه خواهد شد.