×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

به گزارش “سیمای اقتصادی” سید علی مفاخریان شهردار منطقه با شرکت در مراسم انتخابات شهردار مدرسه در دبیرستان دخترانه قلم چی بیان داشت: طرح شهردار مدرسه با نگرشی مبتنی بر نهاد های پیوسته به یکدیگر تشكيل شده است و بر همین اساس، اين طرح عمدتا جنبه آموزشی و تربیتی داشته و موفقيت آن بيشتر وابسته به تحولي است كه در شخصيت دانش آموزان به وجود مي آورد.

وی افزود: اجرای این طرح می تواند دانش آموزان را برای برخورد مثبت و موفقیت آمیز با چالش های زندگی اجتماعی و انتخاب صحیح در مناسبت های اجتماعی و مدیریت شهری آماده سازد.

شهردار منطقه۹، با اشاره به شعار بیست و یکمین انتخابات شهردار مدرسه با عنوان ” شهردار مدرسه و مسئولیت اجتماعی ” عنوان کرد: این مراسم با توجه به رویکرد مدیریت ارشد شهری مبنی بر “تهران ، شهری برای همه” می باشد و بخش اعظم فعالیت ها امسال حول این محور اجرا می شود.

مفاخریان همچنین به وظايف شهردار و معاونين مدرسه و اهمیت آن تاکید کرد و اذعان داشت: انتخاب شهردار مدرسه با راي مستقيم دانش آموزان براي مدت يكسال تحصيلي می باشد تا افراد منتخب به عنوان شهردار و معاونین شهردار مدرسه، مسئوليت هدایت و برنامه ریزی در كليه امور مرتبط با مدرسه را با کمک دانش آموزان در راستای افزایش مشارکت پذیری و کمک به اداره امور شهر را از هم اکنون تمرین کنند.

شایان ذکر است شهردار مدرسه از طرح هاي مشاركتي با سابقه شهرداري تهران در حوزه آموزش و پرورش است كه قريب به دو دهه از اجراي آن در مدارس مي گذرد که در بیست و یکمین دوره انتخابات شهردار مدرسه در ۲۱ مدرسه، منطقه۹ شاهد حضور ۱۱۰کاندیدای شهردار مدرسه و ۳۳۶کاندیدای معاون شهردار مدرسه در مقطع متوسطه در پهنه غربی پایتخت می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.