×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش “سیمای اقتصادی” مجتبی توسلی معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت :ویژه برنامه های هفته دیابت از ۱۸ الی ۲۴ آبان ماه با اولویت پیشگیری، تقویت نقش کانون دیابت منطقه و جلب مشارکت اجتماعی شهروندان وسازمانهای مردم نهاد فعال در حوزه دیابت در سطح منطقه در حال برگزاری است.

وی افزود: امروزه شایع ترین عامل معلولیت ها در كشور نظیرنابینایی، قطع عضو، از بین رفتن كلیه ها و … ناشی از عوارض بیماری دیابت است؛ بنابراین اطلاع رسانی همگانی در زمینه اهمیت بیماری دیابت همزمان با هفته ملی دیابت انجام خواهد شد .

توسلی با اشاره به فعالیت حوزه سلامت شهرداری در سال های اخیر تصریح کرد:کانون های پیشگیری از دیابت با هدف ارتقای سطح سلامت و کیفیت زندگی مبتلایان به دیابت و نیز افزایش آگاهی و حساس سازی شهروندان به این بیماری در سراهای محلات تشکیل شده است .

توسلی افزود: در هفته دیابت اداره سلامت این منطقه برنامه غربالگري قندخون و فشار خون ، مشاوره تغذیه در پایانه تاکسیرانی ارم روز چهارشنبه ۸ الی ۱۰ صبح، برگزاری تور گردشگری از باغ موزه ملک، همايش “از خانواده ی خود در مقابل دیابت محافظت کنیم” روز سه شنبه ۲۱آبان، برپایی میز خدمت دردوشنبه های ورزشی در پارک لادن اراج و سرای محله جماران و تقدیروتشکر از دبیران کانون پیشگیری از دیابت محلات منطقه را برگزار می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.