×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشان روابط عمومی برتر، بر سینه بیمه سرمد

به گزارش “سیمای اقتصادی” این جایگاه به دلیل خلاقیت و نوآوری در ساخت عصاهای خودایستا به عنوان نمادی جدید در صنعت بیمه و همچنین اجرای کمپین تبلیغاتی تکیه‌گاه مطمئن با هدف فرهنگسازی در سراسر کشور، به بیمه سرمد تعلق گرفت.

روابط عمومی بیمه سرمد، سال گذشته نیز برگزیده بخش «فرهنگی» در این جشنواره شده بود و این دومین سال متوالی است که در همایش بیمه و توسعه، با فعالیت اثربخش خود در بخش‌های مختلف صنعت بیمه، مورد توجه داوران قرار گرفته است.

«ارتباط با رسانه‌ها»، «روابط عمومی الکترونیک»، «پژوهش و افکارسنجی»، «ارتباطات درون و برون سازمانی»، «مسئولیت اجتماعی»، «انتشارات» و «امور تبلیغاتی و نمایشگاهی»، بخش های دیگری بودند که مورد ارزیابی داوران هفتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه قرار گرفتند.
همایش بیمه و توسعه امروز همزمان با روز ملی بیمه در برج میلاد تهران با حضور رییس‌جمهور، وزیر اقتصاد و خانواده بزرگ صنعت بیمه برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.