×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پایش مستمر وضعیت منطقه با کمک فنآوری های نوین هوشمندسازی
26 جولای 2024

از ابتدای این دوره از مدیریت شهری ما دو مبحث را مطرح کردیم. یکی شهرداری هوشمند و دیگری شهر هوشمند و بنا هم بر این بود که از فناوری های نوین استفاده حداکثری کنیم و به سمت توسعه خدمات در فضای مجازی و الکترونیک حرکت کنیم تا مراجعات مردم تا به ساختمان های شهرداری کم کنیم و شهروندان راحت تر و روان تر بتوانند از خدمات شهرداری استفاده کنند.

خیز «ملی مس» برای دستیابی به رکورد فروش/عبور از میزان فروش ۴ ماهه ۱۴۰۲
26 جولای 2024

گزارش عملکرد فروش محصولات شرکت ملی صنایع مس ایران در چهار ماهه ابتدای سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل، رشد بسیار قابل توجهی را در تمامی شاخص‌های تاثیرگذار نشان می‌دهد.

توجه جدی به مولفه‌های زیست محیطی در فولاد اکسین خوزستان / رعایت استانداردهای بین‌المللی محیط زیست در اکسین
26 جولای 2024

کسب سه تندیس صنعت سبز سازمان حفاظت محیط زیست و حضور موفق در سه دوره ارزیابی جایزه صنعت سبز، گواه هدف متعالی شده و توجه ویژه به بحث محیط زیست در شرکت فولاد اکسین خوزستان است.

مجوزی برای افزایش قیمت محصولات ایران‌خودرو نداده‌ایم
26 جولای 2024

معاون وزیر صمت:ایران‌خودرو درخواست خود مبنی بر افزایش قیمت محصولات را به وزارت صمت اعلام کرده‌ است.

انتقال بانوان ۸ خانواده بلوچ به مرکز فوریت‌ها توسط مددکاران حامی شهر
26 جولای 2024

بانوان ۸ خانواده بلوچ که تصور می‌شد به دلیل اسکان با چادر در اطراف بیمارستان امام خمینی (ره) از جمله همراهان بیمار هستند، پس از تحقیقات میدانی توسط مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۶ مشخص شد بی‌سرپناه بوده و هیچ یک از بستگان آنها در بیمارستان بستری نیست و در حال دست فروشی و تکدی‌گری هستند به همین دلیل بلافاصله توسط مددکاران حامی شهر به مرکز فوریت‌های خدمات اجتماعی منتقل شدند.

موزه شهرداری تهران راه اندازی می شود
26 جولای 2024

 موزه شهرداری با هدف هویت بخشی به بلدیه و تجمیع و یکپارچه سازی آثار مرتبط با این مجموعه با همکاری روابط عمومی های همه مناطق راه اندازی می شود.

چرخش ۸۵ درصدی توسعه نیروگاهی در دنیا به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر/ برق تجدیدپذیر با نصف سرمایه انرژی حرارتی قابل تولید است
26 جولای 2024

رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) بر لزوم حرکت بیشتر به سمت احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر تاکید کرد و اظهار داشت : حرکت به سمت احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر به عنوان یک اولویت باید دنبال شود.

پیشنهادهایی به دولت چهاردهم برای بخش مسکن/ تولید باید افزایش یابد
26 جولای 2024

یک کارشناس بازار مسکن گفت: طبق برآورد کارشناسان تا ۳۰ سال آینده جمعیت ایران به ۱۰۵ میلیون نفر می‌رسد و نیاز به مسکن مرتباً افزایش پیدا خواهد کرد. در حال حاضر شکاف عمیق قدرت خرید با قیمت‌ها، کمبود ساخت و ساز، نرخ بالای نهاده‌های ساختمانی، بدمسکنی و تورم بلندمدت قیمت مسکن این هشدار را می‌دهد که بخش مسکن ابرچالش دولت چهاردهم خواهد بود و برون‌رفت از این وضعیت نیازمند راهکارهایی است که باید آنها را مورد توجه قرار داد.

پیگیری سازمان بورس برای اجرای ماده ۴۸ قانون برنامه هفتم توسعه/ شرکت‌ها به حذف قیمت‌گذاری دستوری ملزم می‌شوند
26 جولای 2024

مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به پیگیری سازمان بورس برای حذف قیمت‌گذاری اعلام کرد: سازمان بورس، به دنبال آن است که طبق برنامه هفتم توسعه، شرکت‌ها دیگر مشمول قیمت‌گذاری دستوری نشوند، همچنین شرکت‌های بورسی هم به پیگیری و اجرای این قانون، ملزم می‌شوند.

رصد آخرین وضعیت پروژه‌های مشارکتی منطقه ۱۵
26 جولای 2024

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران به همراه مدیران شهری منطقه ۱۵ از چندین پروژه مشارکتی در نواحی این منطقه بازدید کردند.

تقدیر از شهرداری منطقه۹ در اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
25 جولای 2024

در نشست هم اندیشی مشترک مدیران ارشد شهرداری تهران و مجموعه وزارت دادگستری در حوزه مقابله با پدیده شوم زباله گردی، عملکرد شهرداری منطقه۹ در اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفت.

اعلام نتایج ارزیابی سازه‌ای ۱۲۰مجموعه پرتردد و بلند مرتبه منطقه۹
25 جولای 2024

️شصت و دومین جلسه کمیته ایمنی منطقه۹ با هدف بررسی ارزیابی ایمنی سازه‌ای ساختمان‌های پرخطر برگزار شد.

آغاز اجرای پروژه طراحی نظام حکمرانی داده در شاپرک
25 جولای 2024

پروژه «طراحی نظام حکمرانی داده و ارتقای قابلیت‌های مدیریت داده در شرکت شاپرک» آغاز به کار کرد.

فرآیند ورود خودروهای مسافران و گردشگران خارجی با پلاک بین‌المللی به ایران تسریع می‌شود
25 جولای 2024

نشست هماهنگی و تسهیل ورود خودروهای مسافران و گردشگران خارجی با پلاک بین‌المللی به ایران با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با موضوع حمل و نقل کشور به میزبانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، برگزار شد.

موثقی نیا: لزوم افزایش سازوکارهای کنترلی در گل گهر برای رسیدن به کارایی مطلوب
25 جولای 2024

جلسه کارگروه کنترل مدیریت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو، مسئولان ارشد این سازمان و اعضای هیات مدیره شرکت گل گهر برگزار و عملکرد و برنامه های توسعه ای آن بررسی شد.

روی خط سند راهبردی ۵ ساله رو به جلو حرکت می‌کنیم
25 جولای 2024

بر اساس مصوبه سال قبل شورای عالی صنایع دریایی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران باید طی فرایندی یک دهه‌ای نسبت به نوسازی ناوگان خود اقدام کند.

جشنواره اینترنتی روزهای‌ تابستان شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد
25 جولای 2024

جشنواره اینترنتی «روزهای‌تابستان» شرکت مخابرات ایران با پیشنهادهای ویژه و سرویس‌های مختلف برای مشتریان در روزهای طولانی تابستان، در حجم‌ها و سرعت‌های متنوع از روز دوشنبه اول مردادماه آغاز می‌شود.

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت سالروز افتتاح شرکت پالایش نفت بندرعباس
25 جولای 2024

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در پیامی فرا رسیدن چهارم مرداد سالروز افتتاح این شرکت پالایشی را تبریک گفت.

ملاقات مردمی عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان منطقه۶
25 جولای 2024

حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز چهارشنبه، سوم مرداد ماه با حضور در شهرداری منطقه شش، به همراه سید مرتضی روحانی شهردار منطقه پذیرای شهروندان این بود و پای صحبت های آنها نشست.

بازدید از واحدهای صنفی متخلف درمنطقه ۴
25 جولای 2024

به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان و بر اساس قانون شهرداری‌ها که دربند ۲۰ ماده ۵۵ که اشاره مستقیم به صنوف مزاحم و متخلف دارد بازدید و رصد از واحدهای صنفی متخلف همواره در دستور کار این منطقه قرار دارد.

پروژه محور دلاوران به خیابان الغدیر
25 جولای 2024

پروژه محور دلاوران به خیابان الغدیر به عنوان بزرگترین پروژه شهرداری منطقه ۴ فعالیت فاز دوم خود را آغاز کرده است.

۱۲ بزرگراه اصلی پایتخت هنگام زمین‌‏‌لرزه بزرگ ویژه تردد خودروهای امدادی می‌‏‌شود
25 جولای 2024

معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: 12 بزرگراه اصلی پایتخت هنگام زمین‌‌لرزه بزرگ ویژه تردد خودروهای امدادی می‌‌شود.

کمبود کارت‌بلیت مترو برطرف شد
25 جولای 2024

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: کمبود کارت بلیت مترو که در برخی ایستگاه‌ها وجود داشت، برطرف شده است و هم‌اکنون امکان خرید کارت بلیت در تمامی ایستگاه‌های مترو فراهم است.

عملیات بهسازی خیابان ظهیرالسلام کلید زده شد
25 جولای 2024

به منظور بهبود تردد شهروندان و تکریم روشندلان مدرسه خزائلی و مرکز رودکی، مرمت کفپوش پیاده رو و نهر و آسفالت خیابان ظهیرالسلام آغاز شد.

توسعه و ساخت ۷ نیروگاه خورشیدی در منطقه۲
25 جولای 2024

شهرداری منطقه ۲ با هدف بهره‌گیری حداکثری از انرژی‌های تجدیدپذیر، ۷ نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۵۱ کیلووات احداث می‌کند.

برگزاری تمرین عملیاتی زلزله با رویکرد ایمنی و تاب‌آوری در منطقه ۲۰
25 جولای 2024

تمرین مانور عملیاتی مدیریت بحران با محوریت زلزله، پناه گیری و تخلیه اضطراری به محل امن در مجتمع مسکونی گلستان در محدوده ناحیه ۶ منطقه ۲۰ برگزار شد.

بهسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روهای ناحیه ۴ منطقه ۵
25 جولای 2024

سرپرست شهرداری ناحیه ۴ منطقه ۵ گفت: پیاده‌روهای این ناحیه جهت سهولت تردد نابینایان و افراد کم‌توان جسمی در خیابان شقایق شمالی حد فاصل خیابان کاشانی و بزرگراه حکیم بهسازی شد.

اجرای کمپین اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی «گزارش به مردم» در منطقه ۲ پایتخت
25 جولای 2024

روابط عمومی شهرداری منطقه۲ اعلام کرد که درراستای شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب اقدامات مدیریت شهری به شهروندان، کمپین «گزارش به مردم» اجرا می‌شود.

سرانه پارکینگ‌های عمومی منطقه ۳ افزایش می‌یابد
25 جولای 2024

شهردار منطقه ۳ از افزایش سرانه پارکینگ‌های عمومی این منطقه همزمان با بهره‌برداری از پارکینگ عمومی در محله اختیاریه خبر داد.

عملیات خط‌کشی شبانه عابر پیاده‌های منطقه ۵ اجرا شد
25 جولای 2024

سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۵ گفت: عملیات خط کشی‌های شبانه‌روزی در قالب طرح تحولی ۲۰ گانه و طرح ۳۶۰ درجه و ۱۰۰۰ معضل شروع شد.

اجرای پروژه‌های ترافیکی توسعه محله‌ای در معابر و تقاطع‌های منطقه یک
25 جولای 2024

عملیات اجرایی تثبیت خشکه‌چینی، جدول‌گذاری و احداث رفیوژ میانی در معابر و تقاطع‌های منطقه یک به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای به اتمام رسید.

خط کشی ۱۴۶ بلوک عابر پیاده در منطقه ۱۹ در قالب طرح الگوی خدمت احیا شد
25 جولای 2024

عملیات خط‌کشی ۱۴۶ بلوک عابر پیاده در راستای افزایش ضریب ایمنی عابران و سهولت در تردد خودروها در قالب طرح الگوی خدمت به طول ۵۵۶ متر در معابر اصلی و فرعی اجرا شد.

ری‌را تصویر ذهنی مخاطب از خودروی ایرانی را تغییر خواهد داد
25 جولای 2024

وزیر صمت در آخرین جلسه هیات دولت سیزدهم با بیان این‌که خودروی ری‌را، تصویر ذهنی مخاطب از خودروی ایرانی را تغییر خواهد داد، گفت: این محصول، ورود به بازارهای جهانی را ممکن خواهد کرد.

قرارداد بیمه دی با هواپیمایی شرکت کیش ایران
25 جولای 2024

بیمه دی، طی عقد قراردادی با هواپیمایی شرکت کیش ایران، بیمه‌نامه هواپیما این شرکت را صادر کرد.

دستورات مهم دادستان عمومی و انقلاب استان هرمزگان به پنج دستگاه اجرایی در خصوص لزوم پوشش بیمه شخص ثالث
25 جولای 2024

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان طی پنج نامه مجزا در خصوص لزوم اعمال نظارت و اتخاذ تدابیر در مورد پوشش بیمه شخص ثالث کلیه وسایل نقلیه تاکید کرد.

اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در استان تهران
25 جولای 2024

با توجه به افزایش گرمای هوا و به منظور رعایت حال مراجعین، شعب بانک ایران زمین در استان تهران در روز پنجشنبه چهار مرداد ۱۴۰۳ تعطیل بوده و شعب کشیک از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح آماده خدمت رسانی هستند.

ثبت بالاترین رشد منابع و سپرده ها در ۳ ماهه اول ۱۴۰۳ از سوی بانک ملت
25 جولای 2024

بانک ملت در سه اول امسال در مجموع منابع ریالی و ارزی و چهار سپرده ریالی به ترتیب با ۱۵.۱۸ و ۱۲.۵۵ درصد رشد نسبت به پایان سال مالی قبل (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) بالاترین رشد منابع و سپرده ها در میان بانک های بزرگ تجاری را رقم زده است.

رشد بیش از ۱۳۰۰ درصدی کارمزد خدمات ارزی بانک آینده؛ از محل ثبت سفارش مشتریان
25 جولای 2024

درآمد حاصل از ارائه خدمات ارزی به مشتریان بانک آینده در 4 ماهه نخست 1403، نسبت به مدت مشابه سال گذشته به‌میزان 1350 درصد، افزایش داشته است.

واحدهای ستادی و شعب بانک تجارت، پنجشنبه چهارم مرداد تعطیل است
25 جولای 2024

بر اساس اعلام شورای هماهنگی بانک‌ها و به منظور مدیریت بهینه مصرف انرژی، شعب بانک تجارت در تمام شهرهای کشور در روز پنجشنبه چهارم مردادماه، تعطیل و خدمات بانکی، توسط شعب کشیک منتخب این بانک بین ساعات ۹ تا یازده ارائه می‌شود.

رشد ۲۲۷ درصدی تسهیلات اعطایی بانک توسعه صادرات ایران در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳
25 جولای 2024

معاون اعتبارات بانک توسعه صادرات ایران با اعلام پرداخت تسهیلات حدود ۱۱۷٫۳۲۷ میلیارد ریالی (معادل ریالی کل تسهیلات اعطایی) این بانک به مشتریان در سه ماهه اول سال، از رشد ۲۲۷ در این حوزه نسبت به دوره مشابه در سال قبل خبر داد.


پایش مستمر وضعیت منطقه با کمک فنآوری های نوین هوشمندسازی

پایش مستمر وضعیت منطقه با کمک فنآوری های نوین هوشمندسازی

از ابتدای این دوره از مدیریت شهری ما دو مبحث را مطرح کردیم. یکی شهرداری هوشمند و دیگری شهر هوشمند و بنا هم بر این بود که از فناوری های نوین استفاده حداکثری کنیم و به سمت توسعه خدمات در فضای مجازی و الکترونیک حرکت کنیم تا مراجعات مردم تا به ساختمان های شهرداری کم کنیم و شهروندان راحت تر و روان تر بتوانند از خدمات شهرداری استفاده کنند.

گالری فیلم
گالری عکس